Van boekhouder naar een ambitieus accountantskantoor

RS Finance is in 10 jaar gegroeid van boekhouder naar een accountantskantoor met meerdere vestigingen. Wij ontwikkelden een opvallende visuele identiteit die past bij wie ze nu zijn. 

Let’s be better

RS staat voor Rock Solid, ook wel steengoed. Dat is de lat, bij alles wat ze doen. Of het nu gaat om een maandafsluiting, de relatie met een klant, een collega helpen of werken en sporten tegelijk. Bij RS Finance doen ze het goed, steengoed. Ze willen de beste zijn en het beste voor hun ondernemers. Bij RS Finance werken accountants die kansen voor ondernemers onderzoeken, wegen en grijpen. Het zijn sparringpartners en adviseurs met een mening: ‘Let’s be better’.

In de visuele stijl hebben we gekozen voor no-nonsense design: een stevig lettertype waarmee krachtige kreten worden getoond. Deze worden onderstreept of ondersteund door een neon groene marker. De neon groene kleur legt de focus op wat goed gaat of waar kansen liggen. Tevens zorgt de kleur ervoor dat de boodschap goed opvalt.

Innovatieve en grensverleggende fotografie

RS Finance loopt graag voorop en omarmt nieuwe technologie. Dit wordt ook getoond in de fotografie. In samenwerking met Sander Coers zijn er beelden ontwikkeld door middel van Artificial Intelligence (AI). Dit levert vernieuwende, iets vervreemdende fotografie op dat goed past bij het grensverleggende en speelse karakter van RS Finance. Zonder dat het onpersoonlijk wordt. De beelden worden altijd geplaatst in een schuin afgesneden vorm om de herkenbaarheid van RS Finance te vergroten.

Deze visuele identiteit is ontwikkeld in opdracht van, en in samenwerking met Wunder.