Een frisse kijk op organisaties
Het bureau runnen ze samen, zonder managers, secretaresses of lease-auto’s. Deze club van handige academici brengt met vragen, ideeën en hard werken beweging in projecten en organisaties.
Vraagstuk
Jonge Honden bestaat in 2020 twintig jaar. Naar aanleiding hiervan bekritiseerden zij hun eigen merk. “Klopt ons verhaal en onze uitstraling nog bij wie we zijn?” Het merkmanifest stond nog steevast overeind, maar de visuele identiteit was achterhaald en niet consequent doorgevoerd. Daarom was er behoefte aan een visuele taal die nu en in de toekomst consequent doorgevoerd kan worden.
De vonk die beweging veroorzaakt
In het merkmanifest werd gesproken over ‘De Vonk die beweging veroorzaakt’. De vonk hebben we een upgrade gegeven naar een abstracter tijdlozer niveau. Hierdoor is de vonk ook breder inzetbaar en te combineren met fotografie en tekst. De kleur zwart hebben we verrijkt met een opvallende kleur blauw.
Resultaat
Het concept vertaalden we naar diverse middelen van Jonge Honden: van visitekaartjes, offertes, whitepapers, bieretiketten tot social media content afbeeldingen.