Activeren vanuit de kracht van design
vraagt om een strategische aanpak

Vanuit een strategisch fundament ontwikkelen wij goed onderbouwde concepten, die we consequent doorvertalen naar slimme en speelse ontwerpoplossingen. Daarbij zoeken we de grenzen van de opdracht op en soms gaan we er overheen. Onze ontwerpen zijn onderscheidend én praktisch uitvoerbaar.

Ontwerpen doen wij in fases:

Fase 1 strategie
We starten met een grondige analyse van het ontwerpvraagstuk. Wat is de merkidentiteit? Wat zijn de doelen van de organisatie? En wie zijn de doelgroepen? Samen bepalen we de uitgangspunten voor de visuele taal (het concept).

Fase 2 concept

Aan de hand van moodboards onderzoeken we de mogelijkheden voor een visuele vertaalslag van de merkidentiteit. We ontwikkelen een krachtige en herkenbare beeldtaal, die onderscheidend is van de concurrentie en aansprekend voor de doelgroep.

Fase 3 ontwerp

Het gekozen concept passen we consequent toe op online en offline communicatiemiddelen en – indien gewenst – naar oplossingen voor fysieke ruimtes.

Fase 4 realisatie

Samen met onze partners zorgen wij ervoor dat het ontwerp tot leven komt. Wij blijven betrokken, ook na oplevering.