Het creëren van sterke merken
vraagt om een strategische aanpak
Vanuit een strategisch fundament ontwikkelen wij goed onderbouwde merkidentiteiten, die we consequent doorvertalen naar slimme en speelse communicatie. Onze oplossingen zijn onderscheidend én praktisch uitvoerbaar.

Ons proces kent een aantal fases
Fase 1 merkidentiteit
We starten met een grondige analyse van het merk. Wie zijn jullie? Wat is de visie? Wat zijn de doelen van de organisatie? En wie zijn de doelgroepen? Dit leggen we vast in een strategisch fundament. Daarop bepalen we de uitgangspunten voor de merkuitstraling.
Fase 2 merkuitstraling
We maken de visuele vertaalslag van de merkidentiteit. Daarbij zoeken we de grenzen van de opdracht op, zodat we jullie prikkelen, verrassen en inspireren. We ontwikkelen een herkenbare merkstijl, die onderscheidend is van de concurrentie en aansprekend voor de doelgroep. Dit leggen we vast in een merkboek.
Fase 3 merkactivatie
We passen de merkuitstraling consequent toe op online en offline communicatiemiddelen. We begeleiden het proces naar lancering en brengen het merk echt tot leven.
Fase 4 merkonderhoud
Een merk staat nooit stil en is nooit ‘af’. We blijven betrokken, ook na oplevering. We verzorgen workshops en geven advies voor het implementeren en onderhouden van het merk. Zo blijft het merk kloppend communiceren.


Onze projecten
Van merkstrategie tot visuele identiteit en website. Wij zijn gedreven merkenbouwers en hebben een sterke focus op wat merken kunnen betekenen voor mensen en organisaties.